איך מאתרים נזילות בעסק?

אם יש לכם נזילה בבית העסק אתם בוודאי יודעים כי לא תוכלו להמשיך לפתוח את העסק שלכם במידה והמקום אינו בטוח. נזילה כפי שרובינו יודעים יכולה להיות דבר מעיק ומסוכן ולכן בבית עסק או בכל מבנה חשוב לטפל בה בצורה מהירה. אבל כיצד פועלים בזמן נזילה? כמה טיפים חשובים בהמשך.

אם אתם רוצים להפטר מנזילה בהקדם וזאת משום שנזילה היא מפגע תברואתי, בריאותי וכזה שיכול להזיק מאד למבנה שלכם חשוב שתפעולו בכמה דרכים:

איתור נזילות מים –  חשוב לבצע איתור של נזילות מים. חשוב להבין מהיכן מגיעים המים ולנסות לזהות את מקור המים באופן עצמאי. אם אינכם מצליחים לעשות זאת העזרות בשירותים של איש מקצוע למען איתור ופתרון הבעיה.

כיצד נדע איך נראית נזילה?

כאשר יש לכם במבנה נזילה תוכלו להבחין בכתם מים על גבי הקיר או רטיבות שנמצאת ברצפות. לעיתים ייתכן כי ישנה נזילה באחד הברזים במבנה או בצינור בנמצא במקום.

דרכים נוספות לזהות את מקום הבית היא מבט על התקרות  והתחלה של טפטופים. לעיתים תוכלו להבחין בנזילה אשר מגיה דווקא ממסילות החלון והדלת מה שמבצעי על איטום לא נכון.

עם זאת ישנם פעמים שהמים יגיעו דווקא מדירת השכן וזאת אם אתם גרים בבניין מגורים משותף. כדי לאתר את הנזילה חשוב ליצור קשר עם השכנים ולדעת יותר אודות מקורה והאם ישנה תקלה כזאת אצל השכנים.

אז כיצד תוכלו לאתר נזילות לבד?

אם אתם רוצים לדעת אם ישנה נזילה ומאין היא בוקקת חשוב לשים לב גם לשעון המים. שעון זה יוכל להתריע על תקלה במידה והוא יפעל במהירות. במקרים כאלה חשוב לנסות על ידי שינוי טמפרטורות להבין מהיכן המים בוקעים בעוד שרבים חופרים בקירות או במרצפות כדי לאתר את הנזילה דבר שיאנו מומלץ כלל וכלל.

אז מה עושים?

על מנת לקבל שירות מקצועי ושירות של איתור נזילות ללא נזק, חשוב לפנות אל אנשי המקצוע המומחים בתחום. מקצוענים אלה יעזור לכם להבין מהו מקור הנזילה והם יעשו זאת באמצעות ציוד מתקדם וטכנולוגיות אשר בזכותן אין צורך לשבור קירות או להרים מרצפות.

לאחר הזיהוי יוכלו אנשי המקצוע לבצע תיקון באזור הנזילה ולבצע איטום טוב ‘יותר על מנת שתוכלו להימנע ממים ורטיבות במבנה.

השארת תגובה